SOHBET - CHAT

http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" style="font-size: 11px; width: 377px; font-family: arial; height: 46px;" onclick="focus();select();" name="http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" rows="3" cols="14">

http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" style="font-size: 11px; width: 377px; font-family: arial; height: 46px;" onclick="focus();select();" name="http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" rows="3" cols="14">

2 Ocak 2008 Çarşamba

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 9

İlk önce hepinizin yeni yılını tekrar mutluluk ve başarı dilerim. 2008 hepimize uğurlu ve mutlu gelsin. Tüm istediklerimiz olsun. Yeni yıla ilk olarak bir etkinliğe katılarak başlıyorum. Bu etkinlik eda'nın ev sahipliği ile gerçeleşiyormuş. Yıl içinde de haberim olursa diğer etkinliklerede katılmak isterim haberim olursa. Bu etkinlikten dün akşam tesadüf haberim oldu. Hemen katılmak istedim. Biraz aceleyle yaptım.Heyecanlandım.Onun için süslemeyi unutup fotoğraf çekmişim. Kusura bakmayın ama tadı çok güzel oldu. Bundan emin olablirsiniz. Arkadaşlarım bana geldiklerinde özellikle kek isterler bende yaparım. Çok beğenilir.

Bu gün aslında yılbaşı gecesinden bahsedip hindimin resmini ve tarifini koyacaktım ama etkinliği görünce aceleyle bu keki yaptım. İnşallah sizlerde beğenirsiniz.


DAMLA ÇİKOLATALI PORTAKALLI KEK


MALZEMELER:
3 yumurta

1,5 su bardagı şeker

1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
1/2 portakalın rendelenmiş kabuğu
ve suyu
aldığı kadar un
istenilen kadar damla çikolata
kabartma tozu ve vanilya
YAPILIŞI:
Şeker ve yumurtaları mikserle beyazlaşmaya başlayana kadar çırpın. Daha sonra sütü,yağı,portakal suyu ve rendesini koyup mikserle bir güzel çırpılır.En son aldığı kadar un-kabartma tozu-vanilya elenerek karışıma elle karıştırılarak eklenir. Una bulanmış damla çikolatada elle karıtırılarak eklenir. Yağlanmış kek kalıbı yada tepsiye dökülur.Önceden ısıtılmış fırında 170-175 derecede 40-45 dakika pişirilir. Soğuyunca dilimlerek servis yapılır.
NOT:Soğumadan dilimlerseniz benimki gibi tanelenir.

4 yorum:

EDA dedi ki...

ELLERINE SAGLIK ARKADASIM KUSURUMA BAKMA CANIM ANCAK MSJ YOLLAYABILIYORUM GUNDUZLERI CALISIYORUM SIZLERDE KATILMAK ISTEYEN DIGER DOSTLARIMIZA ILETIRSENIN DAHA COK KATILIMLARIMIZ OLUR SEVGILER AYRICA ELELRINE EMEKLERINE SAGLIK ALDIM YAYINLADIM :=)

Yaren dedi ki...

Pasatn güzel görünüyor canim.Bende cok sabirsiz biriyimdir,benimde basima gelir bazen.Dün bir pasta yaptim,öm´nce sogumasi gerekirdi,dayanamadim kestim,pastada dagildi.Yani sabirsizligim yemek icin degil yanlis anlasilmasin:)) bir an önce resim cekim rahat etmek.Yeni yilin kutlu olsun,saglik basari huzur ve sevdiklerinle yaninda olsun.

NiNo dedi ki...

ay valla baklava suoerdi :D tadi damagimizda kaldi cidden eelllerine saglik canim

. dedi ki...

KIZZZ FULYAAAAA BU KEKINI GÖRMEMISIM BEN NERDEYDIM SEN BUNU YAYINLADIGINDA?????
HARIKA GÜZEL BIR TARIF TATLIMMM:)))
ELINE SAGLIK.