SOHBET - CHAT

http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" style="font-size: 11px; width: 377px; font-family: arial; height: 46px;" onclick="focus();select();" name="http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" rows="3" cols="14">

http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" style="font-size: 11px; width: 377px; font-family: arial; height: 46px;" onclick="focus();select();" name="http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" rows="3" cols="14">

10 Şubat 2008 Pazar

KIŞ DONDURMASI

Birgün hergün yaptığım gibi arkadaşlarımın blogunu gezerken Aşık Eden Tarifler diye bir etkinliğe rastladım.Çok ilgimi çekti ve ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Düşünürken aklıma hep tatlı şeyler geliyordu. Demek ki aşk bana tatlıyı çağrıştırıyordu. Acaba eşim tatlıyı çok sevdiğinden olabilir mi? Eşim tatlıların hepsini çok sever. Sütlü,şerbetli,pekmez,bal vb.. tatlı ne varsa hepsini çok sever.Özellikle akşam yemeği arkası özellikle tatlı arar. Hiçbir şey bulamazsa bal yada pekmez atar ağzına bir kaşık.

Bu tarif ise görümcemin bir tarifi. O pasta, börek konularında pek beceriklidir. Bu sıralarda onun birkaç tarifini yayınlamak istiyorum.Görümcem araştırır bulur yapar. Hani şu makarna salatasını ilk onda yediğim görümcem. Şimdi bu resmini çektiğim kış dondurmasınıda görüncem yaptı. Ben misafiri gelecek diye alel acele resimlerini çekerken misafirler geldi ve dilimlenmiş olan görüntüsünü alamadım. Ama o kadar güzel ve hafif bir lezzet ki mutlaka sevgililer gününde kocama yapmam lazım. Onun için aceleyle sizle paylaşmak istedim.Belki sizde benim gibi düşünürsünüz diye:)))

Kısacası bu tarifi kuş'un mutfağı arkadaşımın aşık eden tarifler etkinliğine katılmak için ideal bir tarif olduğunu düşünüyorum. Lafı o kadar dağıttım ki toparlamak zor oldu:))) Hadi geçelim tarife.




MALZEMELER:

1 lt süt
2 kahve fincanı un
1 paket vanilya
200 gr margarin
3 kahve fincanı şeker
çikolata sos

YAPILIŞI:

Un margarinle kavrulur.Üzerine süt ve şeker eklenir. Muhallebi gibi pişirilir. Mikserle 20 dak çırpılır.Islatılmış borcama dökülür.Üzerine hazır çikolata sos paketin üzerindekine göre hazırlanıp dökülür ve buzlukta bir gece bekletilir.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen cok yasa emi, ne de güzel isim bulmussun, benim de oglum ayni yemekten sonra mutlaka tatli birseyler olsun ister, güzel bir fikir canim mmm ellerine saglik.
Mutlu bir pazar dileklerimle...

Adsız dedi ki...

selam canım,
görümcenin ellerine sağlık; yiyen de aşık olsun inşallah:))
ne diyeyim çok güzel görünüyor...
baharatlı kurabiyeleri yapıp beğendiğine çok sevindim...afiyet olsun sizlere...tabiiki yayınlayabilirsin ; çok mutlu olurum:))
sevgilerimle canım pazarın en keyiflisinden en köpüklüsünden kahve lezzetinde geçsin...:)))

Betül İnce dedi ki...

Fulya'cığım,

Görümcenin ellerine sağlık, çok şık görünüyor.
İyi pazarlar dilerim.

Yaren dedi ki...

Canim lezzetli oldugu belli ,ellerine saglik,biz bu güzel lezzet tadmadan sayfanda flört edelim sonra tadincada kesin asik oluruz;)))Dondurmayi cok severim.Calistigim dönemler is arkadasimla kisin ögle tatlinde üsüye üsüye restorant havasinda sicacik bir cafeye giderdi orda dondurma yerdik:))Oda bende cok severim ,o cafeyide cok severdik aaah ahhh Sana iyi bir pazar diliyorum canim,sevgiyle kal.

Yaren dedi ki...

Sayfamda yorumunu görünce aninda tekrar geri döndüm,ayni anda yorum yazmisiz birbirimize,ne güzel:))

Adsız dedi ki...

Fulya'cım merhaba
Ellerine sağlık nefis görünüyor kış dondorma. Sevgiler...

made in funda dedi ki...

isim çoook hoş tatlı daha da hoş.eline sağlık canım...

SOFRAM dedi ki...

Fulyacığım gerçekten çok hoş görünüyor, bol çikolatalı, nefis bir lezzet olduğu görüntüsünden belli, görümcenizin ellerine sağlık, afiyetler olsun, sevgilerimle...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
kis dondurmasinin görüntüsünden yola cikarsak tadi da nefis olmustur, ellerine saglik diyorum.

Sana güzel bir hafta baslangici diliyorum ve öpüyorum..

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar canim, ellerine saglik, kis dondurman güzel olmus, birde asagidaki bamyan ben bir bamya obur olarak bamyayi coook severim, tam benlik, sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

BENİM EŞİM DE SENİNKİ GİBİ TATLISIZ SOFRADAN KALKMAZ. BENCE DE TAM SEVGİLİLER GÜNÜNE LAYIK BİR TATLI OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. TARİFİ YAZDIM, MUTLAKA 14 ŞUBATTA BİZDE OLACAK BU. ;) İYİ HAFTALAR, SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

Lezzet Gemisi dedi ki...

GENE BEN..:))))) BİŞEY SORMAYI UNUTTUM. UN TÜRK KAHVESİ FİNCANIYLA MI, YOKSA NESCAFE FİNCANIYLA MI ÖLÇÜLECEK. SAYFAMA CEVAP BIRAKIRSAN ÇOK SEVİNİRİM CANIM. ÖPTÜÜMMMMMMMM

emineninemekleri dedi ki...

Merhaba Fulyacim,
görümcenin ellerine saglik canim cok nefis duruyor.


Sevgilerimle
Emine

Minik Kus dedi ki...

Merhaba Fulya,

Sana dun yorum biraktigimi zannediyordum ama simdi girince goremedim. Bir sorun oldu galiba. Neyse ben yeniden yazayim. KAtilimin icin tesekkurler. Emegi gecenlerin ellerine saglik. Cok lezzetli olmustur eminim. Ben burdan alirim fotografi ve etkinlik tariflerine eklerim. Tekrar tesekkurler. GOrusmek uzere...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Kış dondurması çok güzel.Tarifini henüz öğrenemediğim Antep yemekleri içinse bloğundan faydalanabilirim.Ellerine sağlık:)

zehra dedi ki...

super gorunuyor zaten dondurma dend�g�nde �c�m g�d�yor yaz gels�n yaa art�k dondurma y�yel�m annem k�s�n �z�n verm�yor :)))

sevdamavisi dedi ki...

mmmmmmm.. ellerine sağlık çikolata tadını hissettim ina. sevgiler..

Adsız dedi ki...

Offf offf görüntü nefis,ismide çok yakışmış ellerine sağlık